środa, 27 lipca 2011

time after time

Moi drodzy wybaczcie tak długą nieobecność , niestety zemsta rzeczy martwych - problemy z komputerem. Teraz jest już ok , więc czas na notkę i recenzję.
Po ciężkich i stresujących egzaminach postanowiłam odpocząć i zresetować swój mózg. Pomogli mi w tym niezawodni przyjaciele , duża ilość czekolady i właśnie ta książka.
Od razu mówię , nie jest to literatura wysokich lotów , nie dowiedziałam się z niej   jak dobrze żyć , umierać itp. To jest po prostu miła , lekka i przyjemna lektura na lato.
Nie jest jednak do końca taka banalna i nudna. Główna bohaterka powieści za sprawą ducha swojej ciotki zamienia się we współczesną wersję retro girl. Jest dużo nawiązań do tamtych lat , smaczków i pikanterii. To co najbardziej podobało mi się w tej powieści to duża dawka humoru.
Moja subiektywna ocena : 7/10
Warto przeczytać aczkolwiek znam lepsze powieści

PS. A wy czytaliście tą książkę ?

1 komentarz: