niedziela, 17 lipca 2011

Smerfy forever !!!

Każdy z nas z pewnością wie z jakiej kreskówki pochodzi ten obrazek ...
Tak to oczywiście Smerfy! Kto z nas nie kojarzy Papy Smerfa , Smerfetki , Ważniaka , Marudy czy Gargamela... Wiecie , że kultowa dobranocka powstała 30 lat temu. W tym roku niebieskie stworki zostały bohaterami filmu , i to filmu w wersji 3D. Stały się celebrytami  , a niewinna Smerfetka została muzą największych projektantów. Pewnie już z niecierpliwością czekają na przyszłoroczną galę Oskarów , czerwony dywan będzie ich!! A może poczciwe Smerfy opuszczą swoją wioskę i zamieszkają na wzgórzach Holywood. A może mieszkają tam już od dawna?
Smerfy to w końcu superbohaterowie naszej wyobraźni , w niczym nie ustępujący Supermanowi czy Spidermanowi ! A Smerfetka to istny symbol sexu ! Nie wierzycie? To sami zobaczcie...
W amerykańskim wydaniu Harper's Baazar Smerfetka pozuje niczym Anja Rubik w bajecznych ubraniach najdroższych projektantów! I znowu kobiety jej zazdroszczą , a faceci są zachwyceni ..
Będę uważnie obserwować tę zdumiewającą karierę . Może sama sprawie sobie t-shirt z tymi sympatycznymi stworzeniami!! A swoją drogą czyżby inspiracją do powstania Avatara nie były Smerfy?
A może wkrótce będziemy same mogły przemienić się w Smerfetkę? :-)
Ah rozmarzyłam się .. A wy co o tym sądzicie? Lubicie Smerfy? 

7 komentarzy:

  1. mi na 100% skóry nie podrażnia szampon Babydream (Rossmann)i szampon Hipp oraz odżywka bananowa The Body Shop. Ostatnio nie mam dostępu do TBS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajka mojego dzieciństwa =] Czasami trafiam w tv na to jeszcze to siedzę i oglądam, a co tam dla takich bajek warto zostać na chwilę dużym dzieckiem =]

    Hmm paznokcie mega! Ale dla mnie to by musiały być gotowe naklejki, bo inaczej sobie nie poradzę =[

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam zapomniałam dodać odnośnie Babydream heh mi ten szampon lub odżywka Boots podrażnia skórę bardzo, momentalnie się drapię tylko nie wiem, po którym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosną widzialam w hausie koszulkę ze smerfem, ale niestety moja mama powiedzieła że jest zbuyt 'dziecinna' Eh.. Była śliczna. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak to moja ulubiona bajka z dziecinstwa :) a smerfetka byla moja idolka ;) zainsirowalas mnie do kupna jakies fajnego tshertu z ta urocza dama.
    zapraszam do siebie
    makeupeu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie że lubimy smerfy! :) A te paznokcie mnie rozwaliły, sama bym chciała mieć takie ;P

    Obserwuję!

    http://fashionstylecosmeticsandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń