wtorek, 19 lipca 2011

Książka na lato

Jak wiecie wakacje to czas relaksu i dobrej zabawy! Warto go poświęcić na coś przyjemnego!
Ja bardzo lubię czytać książki. Chciałabym Wam opowiedzieć o 3 książkach , które uważam za idealne do wzięcia z sobą na letni odpoczynek.

Uwielbiam dalekie podróże . Krajem , do którego mam sentyment są Włochy. Niedawno czytałam książkę pt "Julia"  , której akacja toczy się właśnie tam ( a dokładniej w przepięknej Sienie). Jest w niej miłość , intryga i tajemnica. Po prostu idealna książka na wakacje!
Ps. Ta książka zachwyci fanów "Romea i Julii" , ale w odróżnieniu od tej historii dobrze się kończy!

Rok temu w księgarni znalazłam książkę Małgorzaty Gutowskiej - Adamczyk pt " Cukiernia pod Amorem"
Ta powieść od razu podbiła moje serce!! Jest to historia wielu pokoleń jednej rodziny. Są romanse , intrygi , niezwykłe przygody i dobry humor. Ta książka zdecydowanie wprowadza w dobry nastrój! Chociaż nie należy do najcieńszych czyta się ją bardzo szybko!!!
Lubicie "Seks w wielkim mieście" ? A wiecie jaką nastolatką była jego główna bohaterka Carrie? Chociaż mieszkała w małym miasteczku to i tak się wyróżniała , łamała serca przystojniaków , kochała modę i doskonale się bawiła!!! Skąd to wiem ... z "Dzienników Carrie".
Fantastyczna , pozytywnie zakręcona i dobrze napisana  książka !!!


Czytaliście którąś z tych książek ? Co wogóle lubicie czytać ? Co poleciłybyście mi na te wakacje ?

3 komentarze:

  1. Czytałam "Cukiernię" i na mojej półce czeka już drugi tom. Zdecydowanie polecam!!!
    A po dzienniki Carrie mam zamiar sięgnąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety czekają mnie wakacje z 'Chłopami' . Aczkolwiek, w przerwach od tego czytam ksiązkę, na którą długo się czaiłam, a mianowicie 'Psy z wieży Babel' i zaczyna powoli mnie się podobać :)
    Nawet nie wiesz, jak się cieszę czytając notki takie, jak powyższa, ta świadomość, że jednak są jeszcze ludzie, którzy czytają, bo lubią, jest naprawdę budująca :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia autorka to tylko "Piąta Aleja"!

    OdpowiedzUsuń